Aktualno

Generali ponovno na prestižnem seznamu Superbrands


02.10.2023

Znova smo se uvrstili na prestižni seznam Superbrands, mednarodno priznan raziskovalni projekt, ki prepoznava izjemne blagovne znamke v skoraj 100 državah po vsem svetu. Priznanje utrjuje položaj naše zavarovalnice kot zaupanja vredne in vplivne blagovne znamke. Superbrands s svojim letnim programom ocenjevanja pomaga ohranjati neodvisnost in verodostojnost blagovnih znamk, hkrati pa služi kot avtoritativni glas na tem področju. Vsako leto izide tudi ekskluzivna revija »Super znamka«, ki predstavlja najboljše blagovne znamke na podlagi ocen tako potrošnikov kot strokovnih žirij ter predstavlja prepričljive študije primerov, ki ponazarjajo odličnost blagovnih znamk v Sloveniji.



Neodvisno raziskavo v Sloveniji izvaja vodilna agencija na področju raziskav trga Ipsos. Pridobili so 12.358 odgovorov slovenskih potrošnikov, med 567 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami pa se je v drugo fazo uvrstilo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk. Te je ocenjeval 25-članski strokovni svet, ki je vključeval strokovnjake iz različnih področij. Člani strokovnega sveta so znamke ocenjevali glede na osebno percepcijo in izhajali iz štirih kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovosti, zaupanja, razlikovanja in čustvenega naboja. Priznanje Superbrands je dokaz predanosti zavarovalnice Generali odličnosti, zadovoljstvu strank in inovativnosti v zavarovalniškem sektorju. S svojo celovito ponudbo zavarovalniških produktov in storitev dosledno dokazuje, da je sposobna zadovoljiti spreminjajoče se potrebe svojih strank, hkrati pa ohranja najvišje standarde strokovnosti in integritete.

Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi, je ob tej priložnosti povedala: »Vesela sem, da je naša zavarovalnica tudi letos med prejemniki nagrade Superbrands. Tako nagrada, še bolj pa dejstvo, da smo jo prejeli že peto leto zapored, dokazuje, da se strokovno in konsistentno delo obrestuje. Naša blagovna znamka se ponovno uvršča med 1% blagovnih znamk na slovenskem trgu, ki jih tako potrošniki, ki sodelujejo pri izboru, kot strokovna komisija, prepoznavajo kot Superbrands.«

Svetlana Almaš, direktorica marketinga