Poiščite izvajalca zdravstvenih storitev
Najdeni izvajalci
Location |
---|
Kako uveljavim zavarovanje Specialisti z asistenco?
Potrebujete posvet z zdravnikom splošne medicine?
- Prijavite se v aplikacijo Halo Doktor in izberite video- ali telefonski klic.
- Po posvetu boste na vaš e-naslov prejeli povezavo do izvida z zdravniškim mnenjem. Če potrebujete nadaljnje specialistično zdravljenje, vas zdravnik v izvidu lahko napoti k specialistu v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco. Tak izvid velja v okviru zavarovanja kot napotilo za specialista, zato ga posredujte Asistenci Zdravje. Izvid lahko posredujete iz aplikacije Halo Doktor s klikom na gumb »ODDAJ PRIJAVO« v razdelku »DOKUMENTACIJA«.
Imate napotnico ali izvid in potrebujete specialista?
- Če imate: napotnico, ki ste jo dobili od svojega izbranega osebnega zdravnika, ali izvid specialista, izpolnite e-prijavo.
- Če imate zdravniško mnenje, ki ga je izdal zdravnik Halo Doktor, pa izvid lahko posredujete neposredno iz aplikacije Halo Doktor s klikom na gumb »ODDAJ PRIJAVO« v razdelku »DOKUMENTACIJA«.
V obeh primerih vas bodo naši sodelavci iz Asistence Zdravje v najkrajšem času poklicali in se z vami dogovorili o možnostih zdravstvenih storitev. Če potrebujete dodatne informacije, lahko pokličete Asistenco Zdravje na 080 81 10.
Ali potrebujete drugo zdravniško mnenje?
Pokličite Asistenco Zdravje na 080 81 10. Tam boste dobili navodila, kako prijaviti vaš zavarovalni primer, da bodo lahko odobrili postopek in vas povezali z zdravnikom iz Teladoc Health.
Navodila v infografiki >