Skupina Generali
Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja s premoženjem.
Generali zavarovalnica je del Skupine Generali, ki je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Imamo skoraj 200-letno tradicijo in smo vodilna zavarovalniška skupina v Evropi. S skoraj 82.000 zaposlenimi in 71 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in čedalje pomembnejšo pozicijo v Aziji in Latinski Ameriki. Generali je prisoten v več kot 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2023 znašal 82,5 milijarde evrov.
Z inovativnimi in prilagojenimi rešitvami, najboljšo uporabniško izkušnjo in digitaliziranimi globalnimi distribucijskimi zmogljivostmi smo v zavarovalnici Generali zavezani h grajenju vseživljenjskega partnerstva s strankami, ki je v osrčju naše strategije. Z namenom ustvarjanja pravičnejše in odpornejše družbe ter vrednosti za vse deležnike, je trajnostni razvoj vključen v vse strateške odločitve.
Generali zavarovalnica d. d. v Sloveniji deluje od leta 1997 in je vodilna mednarodna zavarovalnica na in ena izmed treh največjih zavarovalnic na slovenskem trgu. Že vrsto let je prepoznavna kot zavarovalnica z RNPS, ki je visoko nad slovenskim zavarovalniškim povprečjem (Vir: *Epiphany, Brand health & RNPS Tracking, 2023).
Naše poslanstvo je, da vam zagotavljamo varen vsakdan. Kot vseživljenjski partner vam želimo stati ob strani v vseh obdobjih življenja, vedno, ko nas potrebujete.
Za vas razvijamo celostno in kakovostno ponudbo zavarovanj in storitev. Na voljo smo vam v prodajni mreži po vsej Sloveniji, na skupno kar 974 prodajnih mestih, s 785 zavzetimi zaposlenimi zastopniki in zastopniki ekskluzivne prodajne mreže.
Na kratko
Podatki na dan 31. decembra 2023
Naše odgovorno poslovanje
Vse, kar počnemo v Skupini Generali, temelji na prepričanju, da je resnično ekonomsko blaginjo mogoče doseči samo, če je osnovana na družbeno pravičnih in okoljsko trdnih temeljih. Trajnostnost je bila zato glavni temelj naše strategije »Vseživljenjski partner 24: Spodbujanje rasti«.
V naši novi strategiji »Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti« trajnostnost ostaja še bolj vpeta v naše poslovanje in prizadevamo si, da ostanemo odgovorna zavarovalnica, odgovoren vlagatelj, odgovoren delodajalec in odgovoren državljan.
Na kratko je živeti naše osnovno poslanstvo: »omogočiti ljudem oblikovanje bolj varne in trajnostne prihodnosti s skrbjo za njihova življenja in sanje«. Da bi ustvarili dolgoročno trajnostno vrednost, smo kot vlagatelj, zavarovalnica, delodajalec in korporativni državljan opredelili štiri odgovorne vloge.
Odgovoren vlagatelj
Prizadevamo si, da bi merila ESG v celoti vključili v svoje naložbene odločitve, do leta 2050 zmanjšali emisije toplogrednih plinov iz naložbenega portfelja na ničelno vrednost in povečali nove zelene in trajnostne naložbe, vključno z naložbami Fenice 190 v podporo oživitvi gospodarstva v EU.
Odgovorna zavarovalnica
Zagotavljamo zavarovalne rešitve z dejavniki ESG, zmanjšanje emisij toplogrednih plinov iz portfelja zavarovanj na ničelno neto vrednost do leta 2050 in podpiranje trajnostnega prehoda malih in srednje velikih podjetij (MSP) s pomočjo projekta SME EnterPRIZE.
Odgovoren delodajalec
V okviru svoje strategije »Generali People«x spodbujamo raznolikost, enakopravnost in vključevanje, izpopolnjevanje zaposlenih, vzgajamo talente in izvajamo trajnostne načine dela. Naša zavezanost okolju in podnebju vključuje merjenje, zmanjševanje in poročanje o ogljičnem odtisu, ki je posledica naših neposrednih dejavnosti.
Odgovoren korporativen državljan
V družbi soustvarjamo priložnosti in uresničujemo pobude za lepši vsakdan in boljši jutri. v okviru globalnega Generalijevega gibanja The Human Safety Net posvečamo posebno pozornost najranljivejšim skupinam prebivalstva – otrokom in njihovim družinam.
Vseživljenjski partner 27: Spodbujanje odličnosti
Gradimo na naših trdnih temeljih in smo kot vodilna globalna zavarovalnica z našim novim ambicioznim načrtom usmerjeni v doseganje odličnosti. Odličnost v tem, da smo vseživljenjski partner več kot 71 milijonom strankam po vsem svetu; odličnost pri ponujanju inovativnih rešitev za zadovoljevanje potreb v hitro spreminjajočem se svetu, kjer združujemo nove tehnologije z osebnim pristopom; in odličnost v našem poslovanju, da ustvarjamo vrednost za vse deležnike.
Ohraniti želimo vodilno vlogo na področju dobičkonosnosti in rasti, izpolnjevati spreminjajoče se potrebe strank, okrepiti uporabo umetne inteligence in podatkov ter ohraniti zavezanost trajnostnosti zahvaljujoč našim zaposlenim in mreži 165 000 zastopnikov.