Mnenja strank

Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.

Skupna ocena

4.6/5
(30162 mnenj strank)

Top 5 ocen

ALEN K.
DOMSKO ZAVAROVANJE
15. 11. 2024 15:45

Odzivnost, jasnost in enostavnost. Cel postopek je bil izveden hitro in strokovno. Hvala.

MOJCA S.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
15. 11. 2024 11:06

Zadovoljna z ažurnostjo, ne vem pa kakšne so izkušnje z uveljavljanjem škode.

DANICA Č.
DOMSKO ZAVAROVANJE
12. 11. 2024 11:49

Ažurnost, se držite dogovorov, hitra odzivnost, prijaznost.

LARA U.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
11. 11. 2024 17:18

Brezhibna pomoč in povrnitev željenih stroškov.

ELIZABETA T.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
11. 11. 2024 14:18

Skrb za uporabnika, elektronsko urejanje in prijazen skrbnik moje police.