Mnenja strank

Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.

Skupna ocena

4.6/5
(31205 mnenj strank)

Top 5 ocen

JANKO M.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
7. 2. 2025 16:16

Pravočasnost, upoštevanje dogovorjenih rokov, svetovanje, natančnost, prijaznost.

BOŠTJAN K.
NEZGODNO ZAVAROVANJE
7. 2. 2025 11:19

Hitro reševanje prometne nesreče z povzročiteljem iz druge države.

ANA G.
PREMOŽENJSKO ZAVAROVANJE
6. 2. 2025 15:48

Zelo, zelo prijazni, korektni in časovno hitri, lahko bi še naštevala vse naj naj.

EDITA Z.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
6. 2. 2025 10:56

Enostavnost, razumljivost on-line sklenitev.

LUCIJAN K.
ZDRAVSTVENO ZAVAROVANJE
4. 2. 2025 11:51

Odzivnost in enostavnost.