Nenehno se trudimo, da ste naše stranke čim bolj zadovoljne, zato vas poslušamo. Merjenje zadovoljstva izvajamo v sklopu sistema NPS (Net Promoter System) in ga izvajamo s ključnim namenom, postati še boljši partner zavarovancem. Nadgraditi želimo našo komunikacijo, osebni stik s strankami, hitrost reševanja zahtevkov … Na podlagi odzivov in pobud uvajamo spremembe in tako ustvarjamo boljšo izkušnjo za vse naše stranke.
Skupna ocena
4.6/5
(26330 mnenj strank)
Top 5 ocen
MATEJ C.
AVTOMOBILSKO ZAVAROVANJE
14. 6. 2024 11:50
Prijaznost, odzivnost, cena.
ROBERT H.
NEZGODNO ZAVAROVANJE
10. 6. 2024 12:11
Strokovnost, ažurnost in zanesljivost.
SAŠA T.
PREMOŽENJSKO ZAVAROVANJE
5. 6. 2024 11:11
Enostavnost in hitrost sklenitve zavarovanja.
TIBOR Š.
TURISTIČNO ZAVAROVANJE
31. 5. 2024 12:00
Enostavno,cenovnougodnejša zavarovanja od drugih.
ALOJZ G.
DOMSKO ZAVAROVANJE
29. 5. 2024 12:11
Fleksibilna in dosledna pomoč pri izvedbi željenega.