Nasveti in pomoč ob težavah pri uporabi elektronskih naprav
Ne glede na to, kako izkušeni ste pri uporabi računalnika, ste se verjetno že znašli v kateri izmed naslednjih situacij: nikakor niste mogli namestiti novega tiskalnika, računalnik je deloval počasi, videoposnetki na spletu se niso več predvajali ipd. IT-pomoč zagotavlja pomoč IT-strokovnjaka, ki vam pomaga odpraviti vaše težave.
S Kibernetsko in IT-pomočjo imate računalniško pomoč vedno na voljo.
Kako do pomoči?
Če imate težave, pokličite Asistenčni center na številko 080 88 48, ki deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Asistenčni center vas bo ob klicu povezal z IT-strokovnjakom, ki vam bo nudil računalniško pomoč na daljavo ali pomoč z drugimi elektronskimi napravami.
Če boste klicali izven delovnega časa IT strokovnjaka, bo Asistenčni center poskrbel, da vas bo IT-strokovnjak poklical takoj, ko bo na voljo.
Prednosti kibernetske in IT-pomoči za vas
Računalniška pomoč, ki jo nudimo, obsega številne storitve.
- Pomoč IT-strokovnjaka na daljavo - prek klepeta ali po telefonu pri vsakršnih težavah z računalniki, tablicami, pametnimi telefoni ipd.
- Pomoč pri težavah s strojno in programsko opremo, omrežjem ali internetno povezavo.
- Pomoč pri spremembi nastavitev, prenosu podatkov med napravami ali začetni namestitvi novih naprav in namestitvi programske opreme.
- Izvajanje varnostnega kopiranja podatkov.
- Pomoč pri zaščiti pred kibernetskimi napadi ali okužbami naprav.
- Pomoč pri zaščiti osebnih in drugih podatkov.
Kibernetska in IT-pomoč vključuje naslednje storitve: IT-podpora na daljavo, spletno varovanje podatkov in kibernetsko varnost.
Preverite, kako do pomoči
Kaj zagotavlja IT-pomoč na daljavo?
V primeru težav pokličete v Asistenčni center na telefonsko številko 080 88 48, ki vas poveže z IT-strokovnjakom, ki se posveti vaši težavi. Strokovnjak na daljavo se ob vašem soglasju prek telefona, spletnega klepeta ali oddaljene seje poveže z vašim prenosnim ali namiznim računalnikom. Tako vam lahko zagotovi naslednje storitve:
- pomoč in podporo pri težavah s strojno in programsko opremo ter omrežjem ali internetno povezavo,
- nastavitev operacijskih sistemov in aplikacij ter svetovanje in izvedbo posodobitev programske opreme,
- namestitev in nastavitev nove strojne opreme, npr. tiskalnika ali optičnega bralnika (skenerja),
- namestitev in odstranitev programske opreme, posodobitev ali servis paketov,
- svetovanje za povečanje zmogljivosti strojne opreme,
- informacije o novi strojni in programski opremi,
- pomoč in podpora pri vsakodnevni uporabi strojne in programske opreme.
Kaj zagotavlja spletno varovanje podatkov
Spletno varovanje podatkov vključuje:
- vzpostavitev, zagon in nadzor spletne varnostne kopije podatkov ob pomoči usposobljenih strokovnjakov,
- pomoč pri registraciji za spletni dostop do programa za varnostno kopiranje podatkov,
- namestitev programske opreme, potrebne za varnostno kopiranje podatkov,
- svetovanje in izdelavo strategije varnostnega kopiranja, zlasti v zvezi z datotekami, ki jih je treba varnostno kopirati,
- nastavitev programske opreme za izvajanje spletne varnostne kopije,
- pomoč pri spletnem varnostnem kopiranju podatkov.
Kaj zagotavlja kibernetska varnost?
Kibernetska varnost je vse pomembnejša, tudi v zasebnem življenju, še posebno ko gre za podatke zasebne in zaupane narave. Zato Kibernetska in IT-pomoč tudi na tem področju zagotavlja ustrezne storitve, kot so:
- podpora pri obvladovanju splošnih nevarnosti med uporabo interneta, kot sta kibernetsko ustrahovanje zaradi obrekovanja na družbenih omrežjih in kibernetski kriminal z ribarjenjem (»phishing«) z namenom pridobivanja gesel, podatkov za dostop ali kraje identitete,
- strokovno spremljanje in podpora pri oceni kibernetskih tveganj ter organizacija uvajanja pravnih ukrepov – če so ti potrebni,
- organizacija pravnega svetovanja, do dve uri v zavarovalnem letu, na daljavo, (po telefonu ali elektronski pošti).
![](https://static.generali.si/documents/180316/539397/KIBERPOMOC---KAKO-DO-POMO%C4%8CI.jpg/1c512214-3dbc-4899-b4f9-3a2c9173ff01?t=1673876087276)
Kako si zagotovite Kibernetsko in IT-pomoč?
Kibernetska in IT-pomoč je vključena v zavarovanje Paket Dom v Ekskluzivni in Premium paket zavarovanja stanovanjskih premičnin.
Zavarovanje lahko sklenete:
Naročite pogovor z zastopnikom
Rdeča svetuje
![](https://static.generali.si/documents/180316/525113/Je-vas-dom-kibernetsko-varen_Generali_M.jpg/3489c0b6-f5ee-4c50-98bc-7333773e6562?t=1675506582341)
Je vaš dom kibernetsko varen?
Kibernetski kriminal je svetovna industrija, ki žrtve vsako leto stane več bilijonov evrov. Ti koraki vam bodo pomagali zaščititi vaš dom in naprave pred napadi.
![](https://static.generali.si/documents/180316/525164/Zakaj-morate-poskrbeti-za-mocna-gesla_M.jpg/3cb5a40a-54c2-4417-9e74-1019678916f0?t=1675508390615)
3 razlogi, zakaj morate poskrbeti za res močna gesla
Predstavljajte si, da tujec upravlja z vašim bančnim računom ali fotografijami. To dopuščate, s šibkimi gesli.
![](https://static.generali.si/documents/180316/534998/Kibernetske-groznje_M.jpg/0be389d1-4a14-4657-8e67-31dfab2b7dd6?t=1675508594900)
Poznate največje kibernetske grožnje ta hip?
Vse, kar morate vedeti o največjih kibernetskih grožnjah, s katerimi se danes spopadajo posamezniki in podjetja.