Halo Doktor – vaš osebni zdravnik na daljavo

Storitev Halo Doktor vam vse dni v letu zagotavlja hiter in enostaven zdravstveni posvet na daljavo z osebnim zdravnikom (zdravnikom splošne oziroma družinske medicine) ali pediatrom.

Kako do kritja? Prijavite se v Halo Doktor

Kdo lahko uporablja storitev Halo Doktor?

Halo Doktor je namenjen vsem, ki imajo sklenjeno zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco. Za storitev pogovora z osebnim zdravnikom se lahko registrirajo vsi zavarovanci, ki so starejši od 16 let. Za mlajše od 16 let lahko starši oziroma skrbniki na svojem uporabniškem računu aplikacije Halo Doktor registrirajo svojega otroka/otroke s klikom na ikono »PEDIATER«.

Storitev Halo Doktor je del zavarovanja Specialisti z asistenco

Dodatno zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco vam poleg takojšnjega dostopa do osebnega zdravnika na daljavo nudi tudi hiter dostop do specialista, drugo zdravniško mnenje, preventivne preglede ter asistenčne storitve, ki vas usmerjajo v procesu zdravljenja.

Pogovorite se z zastopnikom

Prednosti posveta z osebnim zdravnikom v storitvi Halo Doktor

  • Storitev vam olajša in poenostavi pot do posveta z osebnim zdravnikom, obrazložitve izvida ali napotnice za specialista.
  • Pogovor z osebnim zdravnikom je na voljo takoj ali po predhodno dogovorjenem terminu – tudi ob sobotah, nedeljah ali praznikih, ko v zdravstvenem domu ne morete priti na vrsto.
  • Po posvetu prejmete izvid z razlago, ki lahko vključuje napotilo na morebitno nadaljnje zdravljenje v okviru vašega zavarovanja.
  • Ne bo vam treba čakati na termin pri vašem izbranem osebnem zdravniku za pregled ali izdajo napotnice.
  • Število klicev ni omejeno.
  • Posvet vam je na voljo od koder koli, tudi iz tujine. Potrebujete le internetno povezavo.
  • Splošni zdravnik vam je na voljo vse dni v tednu med 6. in 22. uro, tudi ob koncu tedna in med prazniki.

Kako do posveta z osebnim zdravnikom s pomočjo storitve Halo Doktor?

Storitev Halo Doktor vam omogoča dostop do splošnega zdravnika na daljavo, ko ga potrebujete. Za vklop storitve potrebujete pametni telefon, tablico ali računalnik ter internet.

Postopek je povsem enostaven:

  1. Na spletni strani halodoktor.si/generali vklopite storitev s klikom na okence »PRIJAVA«.
  2. Vnesete številko svojega mobilnega telefona, da prejmete SMS z varnostno kodo. Ob prvi prijavi vpišete še vaše podatke: ime in priimek, datum rojstva ter elektronski naslov.

Kasneje vam teh podatkov ne bo treba več vpisovati.

  1. Za posvet z zdravnikom lahko izberete:
  • takojšnji video klic (praviloma v 15 minutah) ali
  • se naročite na prosti termin, ki vam ustreza (video ali telefonski klic).
  1. Pogovorite se z zdravnikom. Izvid z zdravniškim mnenjem se v nekaj minutah shrani v aplikaciji pod »Dokumentacija«, dostop do izvida prejmete tudi na svoj e-naslov.
  2. Če vas je zdravnik napotil na nadaljnje zdravstvene storitve, lahko s klikom na gumb »Oddaj prijavo« izvid posredujete direktno na Asistenco zdravje. Na ta način še naprej uveljavljate storitve iz vašega zavarovanja.

Zgodba stranke: Pomoč pri bolečinah v zapestju

Gospa Maja je po dveh mesecih bolečin v desnem zapestju za nasvet poklicala Halo Doktor zdravnika. 44-letna računovodja večino delovnega časa preživi za računalnikom.

Izbrala je takojšnji videoklic in Halo Doktor zdravnik se je odzval v nekaj minutah. Gospa mu je opisala svojo težavo in povedala, da ji občasno mravljinčijo tudi prsti. Ponoči se je zaradi bolečine zbujala in stresala roko, da je bolečino omilila.

Glede na opisane težave je bil Halo Doktor zdravnik mnenja, da gre za utesnitev medianega živca. Svetoval ji je nošenje opornice za zapestje ponoči in tudi, kje lahko pripomoček kupi. Če težave ne bi minile, ji je svetoval še EMG (nevrofiziološka diagnostika) in morebitni pregled pri kirurgu plastiku. Gospa je izvid z napotki za nadaljnjo obravnavo prejela na svoj e-mail nekaj minut po pregledu.

Pogosta vprašanja

Spodaj smo zbrali odgovore na nekatera pogosta vprašanja naših strank. Če na vašega nismo odgovorili oziroma potrebujete dodatno pojasnilo, nas lahko pokličete na 080 70 77 ali nam pišete.

Ker je storitev namenjena le tistim, ki imajo sklenjeno zavarovanje Specialisti z asistenco, na spletni strani storitve z registracijo omogočite, da preverimo vaše zavarovanje.

Da boste lahko vzpostavili stik v kar najhitrejšem času, ko boste zdravnika res potrebovali, priporočamo, da se registrirate takoj po sklenitvi zavarovanja. Ko boste res potrebovali posvet, boste vnesli samo številko svojega mobilnega telefona.

Ne, vaš pogovor z zdravnikom je povsem zaseben in ga upravlja podizvajalec, ki ima pooblastila za izvajanje medicinskih storitev. Morebitne izvide ali drugo dokumentacijo boste dobili le vi. V zavarovalnici nimamo informacije niti o tem, da ste storitev uporabili.

Zato je pomembno, da morebitna napotila sami posredujete na Asistenco Zdravje, sicer vam storitev pri specialistu ne bomo mogli urediti.

Če ne uporabljate pametnega telefona ali nimate interneta, vam predlagamo, da se za pomoč pri registraciji v aplikacijo Halo Doktor ter pri naročanju na termin obrnete na svojce. Zdravnik vas bo nato ob dogovorjenem terminu poklical na stacionarni telefon.

S Halo Doktor zdravnikom se lahko posvetujete o kateri koli zdravstveni težavi, tudi če je bila prisotna pred sklenitvijo zavarovanja ali je kronična. Zdravnik vam lahko razloži tudi izvide, ki ste jih prejeli, in jih na primer ne razumete najbolje ali pa vas skrbijo.

Če vas je zdravnik Halo Doktor napotil na nadaljnje zdravstvene storitve, lahko iz aplikacije Halo Doktor s klikom na gumb »Oddaj prijavo« izvid posredujete direktno na Asistenco Zdravje.

Uporabite lahko tudi e-prijavo. Naši sodelavci vas bodo v najkrajšem času poklicali in se z vami dogovorili o možnostih zdravstvenih storitev.

Storitev Halo Doktor je del zavarovanja Specialisti z asistenco

Dodatno zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco vam poleg takojšnjega dostopa do osebnega zdravnika na daljavo nudi tudi hiter dostop do specialista, drugo zdravniško mnenje, preventivne preglede ter asistenčne storitve, ki vas usmerjajo v procesu zdravljenja.

Pogovorite se z zastopnikom

Rdeča svetuje

Kako vam video posvet z zdravnikom Halo Doktor lahko pomaga?

Spoznajte, kako vam video posvet z zdravnikom splošne ali družinske medicine Halo Doktor skrajša pot do diagnoze in boljšega počutja.

Ko bolečina na obrazu nikakor ne izgine

Neroden padec in krvavitev iz nosu je prinesla kronične bolečine. Šele po pregledu pri dveh specialistih in operaciji je zgodba dobila srečen konec.

Kaj krije obvezno zdravstveno zavarovanje?

Preberite, kakšna je razlika med obveznimi in prostovoljnimi zdravstvenimi zavarovanji, kaj nudijo zavaorvanja iz prve in kaj iz druge skupine ter kako izbrati zavarovanje za vaše potrebe.